Wednesday, November 4, 2009

exciting weekend awaits ~

Tgh2 kepale aku senak dgn kebosanan tatkala ujung mgu di usm yg xde mende nih..tersenyum sinis gak la bile aku terbace post oyi ttg plan dier weken nih.."pertandingan memancing 3 penjuru"..antara pemancing2 utara (aku ngan oyi) vs pemancing selatan (adan)...setelah sekian lame dok mancing sorang2 kat selatan tu, ni lah mase yg plg seswai utk menunjukkan taring (kalo ade lg laa..huhu)...excited as it may seem, oyi n adan sendiri pon dah post several posts (yg klako giler!) psl nk gi mancing weken nih kat blog diorang..so may the best angler win-lah!

1 comment:

  1. bertempur dgn nelayan utara tidak memerlukan sebarang taring. cukuplah sekadar aku bwk tin dan tali tangsi. kaedah yg dikenali dgn kaedah KAREM ni biasa aku gunakan utk mendaratkan pacu berkeberatan 2 kilo..itu pon sudah membuatkan nelayan utara ternganga tanda kagum.

    ReplyDelete